Wednesday 21 December 2011

My Love Story ❤

Hye alls .
Post aku kali nih khas ditujukan untuk seseorang yang pernah hadir dalam hidup aku . Dialah lelaki pertama yang aku kenal sehinggalah terwujudnya perasaan sayang tuh untuk die . Bagi aku , lelaki macam kau memang perfect sebab kau pandai , nak dikatakan hensem pon memang hensem , and seriously kau memang baik sangat dengan aku .

Okayh , sampai saat nih aku still ingat lagik first time aku kenal dengan kau . Mase tuh aku form 2 , tak tahu pape , pemikiran pon masih budak-budak lagik . Kau kan lelaki , so bile kau panggil aku dengan panggilan 'SAYANG' sure lah aku akan rase berbunga-bunga weyh . Tyme tuh kan aku budak-budak lagik , so rase macam sweet lah kan ape sume . Mase aku nak akhiri zaman form 2 aku , kau ade bagi text terakhir kau kat aku dan sampai detik nih aku ingat lagik ayat kau ' Saye takkan pernah lepaskan awak ' . Satu je aku nak tanye , mane janji kau tuh ?

Setelah 10 bulan aku dengan kau tak contact sesame sendiri atas alasan yang tertentu , tetibe kau wujud balik dalam hidup aku . Aku ingat lagik , tyme tuh aku dah nak menghadapi PMR dan kau pulak banyak bagi tips-tips terakhir untuk menjawab soalan PMR . Aku hargai sangat-sangat weh .

Lagi beberapa hari kau nak SPM , aku rase aku ternampak kau kat Tesco sebab dari gaye mamat tuh memang sebijik giler macam kau . Aku pon terus text kau even kau pernah cakap kat aku ' Kalau awak sayang saye , jangan text saye selama sebulan sebelum saye SPM ' tapi aku degil .___. Aku text kau jugak ! Aku tanye , kau ade kat mane skang nih ? Suka suki kau je jawab ' Saye ade kat dalam hati awak ' . See , kau banyak bagi kate-kate manis kat aku . Memang banyak lah kenangan dengan kau yang takkan aku lupakan sampai bile-bile . Aku tak kesah pon kalau orang nak cakap aku ape .

Makin lame pemikiran aku makin matang . Aku ternampak kat FB kawan-kawan kau gelarkan kau dengan panggilan playboy/kasanova . Hurm , aku terfikir kau kan hensem , takkan lah kau nak dengan budak yang skema macam aku nih . Saat aku dah mula suke betul-betul kat kau , saat aku dah mula sayang betul-betul kat kau , kau buat aku macam nih kan ? Aku malas nak bagitahu ape punce die . Biar lah hal nih aku dengan kau je yang tahu !!



Aku rase lah kau mesti dah banyak mempermainkan perasaan perempuan kat luar sane termasuklah aku yang merupakan salah satu daripadanya ! Congratulations , you did it ! Thanks , kau dah berjaye buat aku menitiskan air mata aku untuk kau . Ya Allah , aku tak tahu lah nak menggambarkan macam mane perasaan aku tyme tuh . Betapa sakitnya hati aku weh . Kau mesti bangga kan dapat menyakitkan hati orang . Setelah tuh aku cuba untuk lupakan kau , tapi aku gagal . Aku tak boleh nak bencikan kau sebab aku terlalu sayangkan kau .

Setelah kite plan nak jumpe , pada 23 Julai 2011 itulah first time aku bersua muka dengan kau . Aku pon tak tahu kenape aku boleh ingat dengan tarikh tuh . Maybe that day is the first and the last tyme aku jumpe kau . Hmm , skang nih aku tengok kau pon dah semakin bahagia bersame awek kau . Aku harap kau takkan mempermainkan perasaan die . Aku tengah tunggu je nih jemputan kad kahwin daripada kau .

Satu je aku nak cakap dengan kau , kalau kau terbace post nih aku nak kau tahu kau memang tak layak untuk aku . Dulu aku memang bodoh yang teramat sangat sebab terlalu obses dengan kau . Kau nak tahu tak ape perasaan aku skang nih terhadap kau . Sorry to say lah , dulu aku memang tak boleh nak benci . Tapi skang nih aku tersangat-sangat benci kat kau . Sorry sangat-sangat weh , lagipon kau yang buat aku jadi macam nih kan ?



p/s : AKU MENYESAL KENAL DENGAN INSAN YANG BERGELAR LELAKI SEPERTI KAU ! I really hate You so very much >.<
mood : sorry , aku teringat balik bende nih .____.



*now , I admit it . being single is more fun ^_^

No comments:

Post a Comment