Sunday 18 December 2011

It's All About You , Nabihah ;)

Assalamualaikum and good morning ^^
Hari ini dalam sejarah , aku tak tidur LANGSUNG ! Memang lah sangat common ramai orang yang berjaga malam macam 'OWL'  tapi selalunye mate nih akan lelap jugak paling lambat pun lepas subuh *.*
Daripada pukul 2 pagi aku dok meng'STALKER' profile orang dan ditemani dengan cousin aku . 'We Cannot Sleep Maa -.= ' *ouhh , lebamnye mateku bagai ditumbuk-tumbuk .

Dah terpesong dah nih dari cerita asal . o.o

Firstly , aku nak story something yang agak private *private lah sangat kenn ? ' ____ '
Aku pun macam remaja yang berada di luar sane , selalu berdating di shopping mall ^^ tapi jangan lah salah anggap , aku tak pernah dating pun dengan insan yang bername lelaki tetapi aku selalu dating dengan 'Wanita Melayu Terakhir' yang dilahirkan pada 17 April 1995 di Tanah Melayu yang pernah dijajah oleh British dan kita sebagai rakyat Malaysia 'tak mahu' dan 'TAK AKAN' melupakannya ! :D actually nama dia , Nur Nabihah binti Naral Hisham dan boleh dikatakan kiteorang nih kerap mencuri mase untuk berdating >.< Balik jek dari sekolah , sure kiteorang akan dating . Makan aiskrim sesame , minum air kelapa , makan keropok 'Super Ring' , Yuhoooo , sweeeetttt kan ? ;)

Dan satu hal yang tak boleh nak disangkal lagi , kiteorang mempunyai banyak persamaan .____. Pantang saje kaki kami melangkah ke Jusco Aeon tempat pertama yang akan kami kunjungi adelah toilet di tingkat 2 . Bcoz , that's where we always take pictures together until my phone memory almost full .Okay im gonna show you SOME of our crazy photos ^.^


27th October 2011 


13th November 2011


24th November 2011


7th December 2011


><((((º> Actually ade banyak lagik gambar yang kiteorang ambil , tapi memandangkan gambar tuh terlampau 'MAHAL' untuk dipostkan *bajett ._____. so , rasanya nipun dah cukup banyak kot =.='
><((((º> For your information , she's the only bestfriend that ever slept in my house and I always peluk-peluk her o.o #muhrim lahh dikatakan .
><((((º> Saat-saat terakhir nak menghadapi final exam , aku sering ajak die tidur rumah aku sebab aku tahu kalau die kat rumah die bukan die bace sangat punn :] haha .

p/s : aku rase sampai di sini sajelah , mate aku dah jadi ZOMBIE dah nihh  ✖___✖
credit to BihaBihot 
♥_♥ sebenarnya , aku nak kutuk-kutuk kau lagik , tapi keadaan mate aku nih tidak mengizinkan  _ಠ whatever it is aku tetap sayang kau mucuk-mucuk :> *hugs*

No comments:

Post a Comment