Saturday 17 December 2011

Thanks Babe (:

Hye Gang !
post kali nih ditujukan khas untuk cousin aku . name die Suhaina Jaafar :) berumur 15 tahun dan bersekolah di Sekolah Menengah Kebangsaan Telok Mas . di FaceBook die lebih dikenali dengan name Sue Eynaa , nak add ? add jelah :) rumah die betul-betul belakang rumah Asyraf Muslim :) haha , pakwe die ? entahlah , kejap single kejap couple kejap broken heart :P tak tahu lah hati die . boleh dikatakan kiteorang nih banyak lah share problem samesame , lagiklagik bile melibatkan soal hati , hoho .


comel kan die ? ;)  tengok lah sape cousin die :D

okayh , sebenarnye aku sakit hati gilaa gilaa dengan blog lame aku yang http://tyrateraterot.blogspot.com/ sebab ianya langsung dah tak boleh edit pape :( how could you do this to me , ouhh my lovely blog ? sehngal kau >.< menyusahkan hidup jek kau nih tau :] jangan risau , aku dah padam kau pun ! kalau pandang kau lelame boleh robek hati aku , kau tahu tak :P dah lah cuti sekolah kali nih sungguh membosankan , tak tahu nak buat ape . so , ape susah ? buatlah blog baru . untung sangat bile cousin aku pakar bab-bab mengedit blog nih , tengok ajelah blog die ! http://pinkheartbeasts.blogspot.com/ pehhh , dahsyat sungguh . jeles kot aku tengok ^^ nasib baik lah semalam die rajin nak melayan aku buat blog , kalau tak blog aku tak lah selawa ini :]

p/s ; Aina , thanks a lot yaa ? mmuuuaaaahhhhhhhhhh sikit :* kbaii .

1 comment: